Sponsoring
SPONSORING & ACTIVATIE MOGELIJKHEDEN
Van 10 t/m 18 februari 2024 vindt de 51e editie van het ABN AMRO Open plaats. Het ATP 500 toernooi, dat een rijke tennishistorie met legendarische winnaars kent én jaarlijks een top spelersveld garandeert, biedt de kans op internationale zichtbaarheid en unieke merkactivaties. Het event is een krachtig marketing- en netwerkplatform en heeft partnership plekken open voor aanstaande edities.
Op zoek naar een manier om uw merk of product op unieke wijze in de spotlight te zetten?
Het ABN AMRO Open is de perfecte plek om waardevolle klanten en gasten te vermaken, te interacteren met een betrokken live publiek en brede brand exposure te krijgen. Van adverteren op de LED-boarding langs het centre court tot partnership als officiële timing sponsor; de mogelijkheden om de aandacht van ons publiek te vangen zijn eindeloos.
ABN AMRO Opem STATS
- Met 110.000 bezoekers zijn we 1 van de grootste indoor tennis toernooien in de wereld
- Met meer dan 55.000 B2B bezoekers zijn we het grootste netwerk event van Nederland
- Wereldwijd TV publiek van 8,9 miljoen kijkers
- Uitzendingen in meer dan 152 landen zichtbaar op broadcasters zoals ESPN, Sky Sports, Eurosport, Ziggo Sport, NOS, ATP Media met een net sponsorship value van $35,5 miljoen
ONTDEK DE MOGELIJKHEDEN
- Courtside & Broadcast Branding
- Product integratie op de vloer: Shops & Bites publiekszone waar een showcase area gebouwd kan worden, of juist in het zakelijke VIP-Dorp The Club
- Fan interacties
- Event hospitality
- Digital Marketing
Wenst u nader kennis te maken met de diverse zakelijke mogelijkheden die toegespitst kunnen worden op uw eigen wensen, dan kunt u contact opnemen met Alastair Carr via a.carr@ahoy.nl en telefonisch via +31 (0)10 293 33 00.